Instrukcja eventu


Aby event przebiegał nam sprawnie musimy zastosować się do kilku prostych zasad.
  1. Jeśli uda się nam wspólnie zasiąść do niego w tym samym czasie, nie twórzmy zbyt długich wątków, by inni zdążyli na nie odpowiedzieć w krótkim czasie, a historia posuwałaby się do przodu. Wyjątkiem mogą być osoby, które do rozpisywania się nie potrzebują szczególnie dużo czasu bądź kiedy będziemy mieć jakiś przestój.
  2. Istotną sprawą jest również kolejność pisania. Nie chcę jej narzucać. Każdy pisany przez nas wątek powinien być otwarty na innych autorów. Doczepia się ten kto jest. Ci co zaginęli w akcji mogą na jakiś czas przenieść się gdzieś indziej za pomocą magii, może ich po prostu gdzieś wciągnąć :) Zawsze mogą wrócić i dołączyć się.
  3. Nie chciałabym też sama tym wszystkim kierować. Nie chodzi tu tylko o odpowiadanie na to co Wam narzucę, twórzmy to wspólnie. Niech każdy dodaje coś od siebie, bo to jest najfajniejsze, kiedy widzimy jak poradzi sobie z tym drugi autor i co zafunduje nam :). Oczywiście w zanadrzu mam trochę pomysłów, które będę dorzucać przy podsumowywaniu wydarzeń. Wyglądałoby to mniej więcej tak, że po kilku wpisach opisywałabym krótko sytuację i nadałabym jej jakiś kierunek. Coś jak taki kolejny wstęp.
  4. Wspólnie zadecydujemy jak oraz kiedy skończy się owa historia i jakie zmiany wprowadzi w fabule bloga. Bo być może, jeśli zechcecie, w Farii na dobre w jakimś stopniu zagości magia.

Piszcie, jeśli coś jest niejasne, bo wiem, że mam tendencję do mieszania. Gdybyście mieli jakieś inne pomysły czy chcielibyście coś zmienić to zapraszam do dyskusji poniżej w komentarzach czy w shoutboxie.
Niech moc będzie z Wami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz